Skip to main content

Hallo kpn,

al een tijdje zit ik te wachten op een bericht van jullie aangaande mijn niet werkende telefoon, (iphone 11). Jullie hebben me nu 3 keer gebeld op het nummer waar de verbinding dus ruk is. Heb eerder aangegeven dat jullie op een ander nummer beter kunnen bellen. En het nummer waarmee jullie bellen is niet terug te bellen, en 0800-0402 kan mij niet doorverbinden.

Ik begin langzaamaan moedeloos te worden en mijn geduld te verliezen….

hoe kom ik in contact met de juiste afdeling?

erik

Beste @Erik-73, ik zie dat we per abuis jouw topic gemist hebben. Is het inmiddels opgelost en heb je een vervangend toestel ontvangen?


Hallo Marcia,

Bedankt alsnog voor je reactie. Het is op dit moment goed opgelost, althans dat hoop ik, want vandaag heb ik het vervangende toestel geïnstalleerd.

Het vreemde is wel, dat het toestel sneller kwam dan verwacht, gelukkig, maar dat ik daarvoor geen mail van jullie heb gehad dat het onderweg zou zijn, en ook geen track en trace code dus. Ik wist dus niet dat het toestel onderweg was, en ik vond een keer een pakket van jullie bij de deur door post nl, (vermoed ik). Er was ook niet voor getekend. Dus het had ook zo kunnen lopen dat het toestel “ineens” was verdwenen, en dan wijst iedereen naar elkaar. Ik zal ook een melding hiervan bij post nl doen, want dit is niet jullie pakkie-an. 

Erik