Skip to main content

Wanneer ik het factuuradres in mijnkpn (mobiel) wil wijzigen krijg ik al dagen lang de foutmelding:

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

Kan die storing opgelost worden?

Op internet blijkt dat dit een storing is die veel vaker voorkomt....

 

Hallo @Karel2021 , dan kun je morgen het beste even bellen met 0800 0402.

 


Goedemorgen @Karel2021 en welkom hier op ons forum!

Heb je inmiddels contact gehad en is het nu geregeld? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat het me dan vooral weten zodat ik je vanaf hier verder kan helpen :) 


Ja, inmiddels is het probleem opgelost. En het werkt.

Hier kan een slotje op!


Ja, inmiddels is het probleem opgelost. En het werkt.

Hier kan een slotje op!

Super en bedankt voor de terugkoppeling @Karel2021 :) Ik zal dit topic sluiten!


Ik heb dit ook. Factuur adres geprobeerd te wijzigen wat niet lukt, dan ga ik bellen met het telefoonnummer wat te druk is en me terug naar de site stuurt waarna de verbinding wordt verbroken. Dit is al zeker een week. Wat nu?


Hoi @Wouter1980 en welkom hier op ons forum :)

Gaat dit ook om het wijzigen van je factuuradres voor je mobiele aansluiting? En op welk nummer heb je ons proberen te bellen? Als je ons belt op 0800 0402 en vervolgens aangeeft dat je graag een medewerker wenst te spreken, dan krijg je iemand te spreken. Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen doen, laat me dit dan vooral weten!


Ja klopt voor mijn mobiele aansluiting na een verhuizing. Als ik aangeef dat ik een medewerker wil spreken is het zo druk dat de verbinding wordt verbroken en ik wordt doorgestuurd naar de website waar het dus niet lukt. Heel erg kastje en muur. 


In dat geval zou ik even contact opnemen met de verhuisdesk. Ook zij zijn te bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en spreek vervolgens in dat je belt inzake een verhuizing; dan zet het systeem je direct door naar deze afdeling en zij kunnen zonder problemen je mobiele aansluiting verhuizen. Laat je me weten hoe dat is afgelopen @Wouter1980?


Oké het is nu gelukt Jan. Bedankt!


Oké het is nu gelukt Jan. Bedankt!

Super, heel erg graag gedaan en fijn om te lezen dat het via deze weg is aangepast @Wouter1980 :)


ik heb dus het zelfde probleem met mijn mobiel verhuizen naar het nieuwe adres ben al weken bezig met bellen en in mijn KPN id het blijkt onmogelijk ook als je belt met KPN vreselijk gewoon ik heb het maar opgegeven en steek er geen energie meer in jammer dat zo een mooi bedrijf door onkunde van het personeel helemaal naar de verdoemenis gaat .


ik heb dus het zelfde probleem met mijn mobiel verhuizen naar het nieuwe adres ben al weken bezig met bellen en in mijn KPN id het blijkt onmogelijk ook als je belt met KPN vreselijk gewoon ik heb het maar opgegeven en steek er geen energie meer in jammer dat zo een mooi bedrijf door onkunde van het personeel helemaal naar de verdoemenis gaat .

Goedemorgen @Vrind en dank ook voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(

Heb jij net als @Wouter1980 al eens contact op proberen te nemen met de verhuisdesk? Als je belt op 0800 0402 en vervolgens aangeeft dat je belt inzake een verhuizing, dan verbindt het systeem je meteen met iemand door die dit zo voor je aan kan passen. Mocht ook dat tot niks leiden, laat me dit dan even weten.


Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem, kreeg zo juist een mail:

Laatst is het adres gewijzigd van 1 van uw abonnementen. Dit kan gevolgen hebben voor uw voordelen.

Abonnementen met een afwijkend factuuradres
De volgende mobiele nummers staan geregistreerd op een afwijkend factuuradres:

 

Ik kan het zelf niet veranderen want ik krijg de mededeling net zoals mijn voorgangers hierboven.

KPN: wie help om dit te veranderen?


Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem, kreeg zo juist een mail:

Laatst is het adres gewijzigd van 1 van uw abonnementen. Dit kan gevolgen hebben voor uw voordelen.

Abonnementen met een afwijkend factuuradres
De volgende mobiele nummers staan geregistreerd op een afwijkend factuuradres:

 

Ik kan het zelf niet veranderen want ik krijg de mededeling net zoals mijn voorgangers hierboven.

KPN: wie help om dit te veranderen?

Hoi @femke98 en bedankt voor je bericht :)
Ik was meteen even voor je gaan kijken en zie dat je hier gister al contact over hebt gehad met een collega van de klantenservice en die heeft dit inmiddels al voor je aangepast :) 


Ja, het is eindelijk gelukt! Het duurde even maar dan heb je ook wat.

Bedankt!! Nu is alles oké.


Ja, het is eindelijk gelukt! Het duurde even maar dan heb je ook wat.

Bedankt!! Nu is alles oké.

Fijn om te lezen en ook bedankt voor je terugkoppeling :)
Mocht je ons nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden en voor nu alvast een mooi weekend toegewenst @femke98!