Skip to main content

Ik zit op een camping in Duitsland en ieder jaar neem ik A1 als provider, omdat het wifi op de camping zwak is.

Nu probeer ik nu al een mnd A1 als provider te krijgen maar mijn toestel geeft aan... kan niet verbinden…

Mijn partner neemt altijd een 100 gb pakket als we naar de camping gaan maar ook hij kan niet verbinden...zit je dan met je 100 gb.

Graag jullie hulp hierin.

@Passau25 

Ik neem aan dat je een A1 simkaart gebruikt en is A1 niet een Oostenrijkse provider? 

Als dit het geval is dan heeft het niet zoveel zin om dit op een kpn forum te vragen. 😉 


Ik zit in zuid duitsland en dus aan de Oostenrijkse grens en heb een kpn abonnement....heeft niets te maken met een A1 simkaart.

Voorgaande jaren kon ik A1 als netwerkoperator kiezen ..erg sterk.

 


Blijkbaar is er iets veranderd in het grensgebied van Duitsland en Oostenrijk waardoor de dekking minder is geworden. Als het een probleem is met de dekking dan kan kpn daar niet veel aan doen. Indien dit het geval is 

Ben je al eens in Oostenrijk geweest met je mobiel om te kijken of het dan wel lukt om op het A1 netwerk te komen?


Hoi @Passau25, welkom op ons forum!
​​​​​​Zoals @Neville hierboven al noemt hebben wij vanuit KPN helaas weinig tot geen invloed op lokale netwerken in het buitenland.

Misschien heb je iets aan de tips in het onderstaande artikel?