Skip to main content

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

 

 

Bij de kpn winkel kunnen ze mij niet helpen,  wat een drama... zo klaar mee.

admin: eigen topic aangemaakt

Welkom @BERRYF, Bedankt voor je bericht. Ik neem aan dat je iets wil aanpassen of bestellen, maar dit lukt niet omdat je abonnementsgegevens niet kunnen inladen, klopt dit? Ook de KPN-winkel kan niets voor je betekenen. Dan kan ik me voorstellen dat je ten einde raad bent. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee en zoek ik zo nodig uit hoe we dit kunnen oplossen. Wat is precies je wens/vraag? 


Ik heb mijn gegevens aangepast/opgeslagen. 

 

Ook mis ikijn 2+2 gig.

 

Gr Berry


EDIT: Wat wil je dan precies aanpassen in je abonnement wat nu niet lukt? 

Als ik de notities lees van de gesprekken die je met ons hebt gehad, dan maak ik daaruit op dat de hele MijnKPN app en browserversie niet te benaderen is voor je, klopt dit? 
Her installeren van de app en een andere browser gebruiken biedt geen oplossing, toch? 

Wat betreft de 2+2GB
Dubbele data bestaat niet voor Hussel mobiele abonnementen. Verder staan de voordelen wel aan. Onderling gratis bellen en de €2,50 korting. Ik lees (en neem aan) dat Belsimpel dit wel zo aan je verkocht heeft? Dit is niet juist en we kunnen dit niet aanpassen. Zij zouden moeten weten dat dit niet meer aan de orde is. 


Inmiddels 3,5 uur gebeld vanmiddag met kpn.

Ik word terug gebeld 

 

Berry


Aah mijn edit heeft je reactie gekruist. Aah, lange zit geweest dus. Is goed, ik ben benieuwd!