Skip to main content

Ik wordt nu bijna dagelijks gebeld met nrs. vanuit ned. 06 nr .maar het blijkt iedere keer een buitenlands figuur te zijn .

Ik zit momenteel  in Portugal..dus ja als ik gebeld wordt met een Nederlands nr. Neem je op .

Ik blokkeer nu ieder nr. maar het blijft  naar dat mijn eigen KPN 06 nr .voorkomt op een lijst waar deze figuren gebruik van kunnen maken om hun criminele zaken  aan de man/vrouw te brengen.

KPN probeer eens via politie samenwerking hier wat aan te doen .

Hartelijk dank .een klant, maar voor hoelang???

 

Hartelijk dank .een klant, maar voor hoelang???

Overstappen is niet zinvol, komt bij iedere provider voor @Victory tug 

 


Vaak kiezen ze een willekeurige reeks van cijfers. Zelfs totaal geheime nummers kunnen zo gebeld worden. 

Ook hebben ze programma's die sociale media doorzoeken op telefoon nummers.


Hartelijk dank voor je info .

En ja je hebt gelijk. Het komt bij diverse providers voor..

 

Maar ben blij om te horen dat het de aandacht heeft. En hopelijk worden we er een keer van verlost.


Het gaat met vlagen hier. Dan weer een poosje niet, en dan weer wel. Blokkeren is haast niet te doen omdat niet te traceren is of het legitiem is. Het kan via een VOIP-verbinding in India zijn, maar voor hetzelfde geldt is het een Nederlander die daar werkt en uitbelt met zijn telefoonnummer.

Als je dit op wilt lossen, dan zul je wereldwijd alle telco's moeten verplichten maatregelen te nemen. En dan hebben we het over 100.001 verschillende. Onaandoenlijk….

Nummerweergave is gewoon zo lek als een mandje. En sinds de opkomst van VoIP al helemaal.