Skip to main content

Goedendag,

Afgelopen dinsdag 31 mei heb ik mijn mobiel abonnement verlengd. Dat heb ik bij het filiaal op de Schapenmarkt 1 3 in Den Bosch gedaan. Ik heb gevraagd of er nog een voordeeltje was voor mij als vaste klant sinds jaren. Ik heb gevraagd of ik de adapter t.w.v. € 14,99 er gratis bij kon krijgen. De verkoopster vertelde mij dat er niets kon. Ze vertelde mij dat de mensen die vast op deze locatie staan een uitje hadden en dat het team dat er nu stond geen bevoegdheid hadden om iets voor mij te doen. Er werd mij wel een Tablet van Samsung aangeboden met korting waar ik niets aan heb. Ik vraag me dus af hoe belangrijk vaste klanten zijn voor KPN. Niet dus! Dat valt me erg tegen van KPN. Hoe wil je als KPN dan vaste klanten behouden vraag ik me af als er geen voordeeltje te behalen is. Het binnen halen van nieuwe klanten gaat gepaard met leuke en interessante aanbiedingen. Maar een vaste klant heeft het nakijken. Ik ben teleurgesteld in KPN. Als KPN zo omgaat met vaste klanten ben ik geneigd om over te stappen naar een andere provider. Dan heb ik in ieder geval een voordeel als nieuwe klant.

Vriendelijke groet,

Chris Reindertsen

Natuurlijk kan kpn aan iedere vaste klant korting geven. De prijzen moeten dan wel omhoog en wil je dat?! Als de prijs echt het belangrijkste voor je is dan is ieder jaar overstappen een goede manier.  Hou er wel rekening mee dat het gras bij de buren vaak groener is. 


Hoi @Reindje,

Gewoon overstappen is een optie, en het jaar daarop weer, en dan weer en dan nog een keer.
Ik ga het niet doen, meer tijd aan kwijt dan dat ik er voordeel van heb.
Iedereen mag het zelf weten, het kan en mag.
En weet je als je weg bent, dan gaan alle medewerkers een half minuutje collectief huilen.
En dan gaan ze weer verder met hun eigen werk.
Succes ermee.
 


Het binnen halen van nieuwe klanten gaat gepaard met leuke en interessante aanbiedingen. Maar een vaste klant heeft het nakijken.

Bij thuis abonnementen wel, maar niet bij mobiele abonnementen. Voor mobiele abonnementen zijn er geen welkomstkortingen ofzo. En geen aanbiedingen die een bestaande klanten die willen verlengen niet krijgen.


Ik heb het complete pakket van KPN. Mobiel, internet en tv. En dat al heel erg lang. Het gaat mij niet om een structurele korting op het abonnement. Het ging er bij om of ik de adapter t.w.v. €14,99 er gratis bij kon krijgen als vaste klant sinds heel veel jaren.


Zo werkt het niet bij KPN. Zomaar zo'n adapter gratis erbij krijgen gaat niet gebeuren. Zo'n KPN winkel is geen veemarkt waar met handjeklap dealtjes gesloten worden.


Hoi @Reindje, welkom op ons forum!
Extra korting of gratis apparatuur kan ik je helaas niet aan helpen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we onze bestaande klanten niet waarderen.
Had je onze cadeau topics ook al gezien?

Op www.kpn.com/beleef komen af en toe ook interessante evenemten en acties voorbij.