Skip to main content

 

Hey, is het je gelukt? Ik zit namelijk straks met hetzelfde probleem. En zijn daar kosten aan verbonden? 

Je hebt eerst een fysieke sim nodig in je toestel omdat op die SIM kaart je activatie wordt gestart. Na activatie van je E-SIM en het herstarten van het toestel zal de E-SIM werken. De fysieke SIM werkt dan niet meer en is ook niet meer werkend te krijgen. Dus bij een volledige toestel reset ben je de E-SIM kwijt en zal je weer een fysieke SIM in je toestel moeten hebben om de E-SIM te activeren.


Je hebt eerst een fysieke sim nodig in je toestel omdat op die SIM kaart je activatie wordt gestart. Na activatie van je E-SIM en het herstarten van het toestel zal de E-SIM werken. De fysieke SIM werkt dan niet meer en is ook niet meer werkend te krijgen. Dus bij een volledige toestel reset ben je de E-SIM kwijt en zal je weer een fysieke SIM in je toestel moeten hebben om de E-SIM te activeren.

☝🏾 Ben je eruit gekomen met de uitleg van Speedmaster, @robster89?

Meer informatie kun je ook nalezen in het topic:
 


Laat het weten als je nog vragen hebt!


Thanks voor je bericht! Mijn nummer wordt pas in februari overgezet. dus dan gaat mijn kpn abo pas in. Maar ik verwacht dat het moet gaan lukken:)


Yeah, leuk! Nog even geduld dus!

Ik verwacht het ook! En anders… weet je ons te vinden 😉