Skip to main content

Hoe kan het dat de maand augustus gestart is maar mijn internet bundel zich niet vernieuwd en ik er nog 14 dagen mee moet doen ??

Hoi @Rienstra4, een hele terechte vraag!

Voorheen liep de factuurperiode van de eerste tot de laatste van de maand. Gelijk met de kalendermaand. Maar dat is niet meer zo.

Je kunt in de MijnKPN app zien wanneer je een nieuwe bundel krijgt. Dat is de start van jouw factuurperiode.

De factuurperiode kun je ook zien op jouw factuur. Hier staat op pagina 2 voor welke periode je de abonnementskosten betaalt. Dat is jouw factuurperiode.


Oh oke vandaar .

Maar dan is het wel raar dat ik deze maand 2x volledige kosten betaald heb voor 1 abonnement omdat de nieuwe halverwege de maand ingegaan is.

Word dit dan nog ergens verrekend ?? 

 

Groeten


Op pagina 2 van de facturen kunt u zien over welke periode de betreffende factuur gaat. Die periodes horen netjes op elkaar aan te sluiten. 


Sluiten qua datum idd op elkaar aan maar raar dat wel voor allebei de volledige bedragen van een hele maand betaal dan


Als u denk dat het niet klopt kunt u hier misschien schermafdrukken plaatsen. Privégegevens wegpoetsen uiteraard. Dan kan @Denise_ er even naar kijken.


Dat kan kloppen, hoor @Rienstra4. Jouw abonnement is gestart halverwege de kalendermaand, als ik het goed begrijp. Als jou factuurperiode net daarvoor is gestart, dan krijg je een maand later dus een factuur voor bijna 2 maanden. De eerste maand betaal je achteraf. De tweede maand betaal je vooruit. Vanaf de volgende factuur betaal je gewoon 1 maand vooruit.Â