Skip to main content

Goedemiddag,

in augustus heb ik een nieuwe Iphone via KPN aangeschaft met een abonnement.

Mijn boekhouder vraagt nu naar de aanschaf factuur ervan.

Per maand wordt er wel een bedrag afgeschreven om het aanschafbedrag via krediet af te lossen. 

Maar om het in de boekhouding goed te kunnen verwerken heb ik de aaanschafnota van het toestel nodig. In MIJNPN kan ik dit niet terugvinden.

 

Hoe kan ik deze aanschaf factuur verkrijgen?

Hallo @L Jansen, welkom op ons forum.

De aankoopbon van jouw nieuwe toestel vind je in het contract. Deze is per e-mail toegestuurd.

Mocht je deze niet meer hebben, dan kan ik kijken of ik je deze kan toesturen. Ik wil je in dat geval vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo Denise, ik heb mijn profiel ingevuld alleen was er geen kopje met 06-nummer, maar die kun je uiteraard vinden in mijn klantnummer.

 

Graag ontvang ik de aankoopnota van mijn in augustus aanschafte mobiel

Alvast dank

Lucas Jansen

mobiel: 06*****489

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Bedankt voor het invullen van jouw gegevens.

Je geeft aan het toestel aangeschaft te hebben in augustus. Ik zie in mijn systeem echter alleen ‘lege’ contracten van 20 april en 17 juni 2020. Ik heb 'leeg’ tussen aanhalingstekens omdat een deel van de informatie wel in het contract staat en een deel van de informatie niet. Voor de zekerheid heb ik een kopie van deze contracten toegestuurd per e-mail. Mochten deze contracten ook bij jou leeg zijn, dan raad ik je aan telefonisch contact met onze zakelijke klantenservice op te nemen via 0800 0403.

Over een in augustus aangeschaft toestel kan ik echter niets vinden. Indien je deze in de winkel hebt aangeschaft, dan kan ik je enkel aanraden om bij dezelfde winkel langs te gaan voor een aankoopbewijs. Deze kunnen wij helaas niet verschaffen.