Skip to main content

Wij wonen sinds kort in Zweden en hebben ondertussen Zweedse mobiele nummers. Zojuist foute factuur van KPN gekregen waar KPN nieuwe factuur stuurt voor onze, afgesloten oude NL 06 nummers, maar ik kan op geen enkele manier die ik kan vinden in contact komen met een buitenlands mobiel nummer met de klantendienst van KPN zakelijk. Ook niet op 0612001200, daar wordt ik gewoon, elke keer, uitgegooid na keuzemenu. Ik kan ook niet meer inloggen op mijn kpn & de app.

Hoi @Ruud Berends 

Welkom op het Forum van KPN voor particulieren.

Als zakelijke klant, bel je de zakelijke klantenservice vanuit het buitenland via een ander telefoonnummer, dan voor particulieren klanten.

Als zakelijk klant bel je vanuit het buitenland het volgende nummer: Bel +318000403
Dan kom je direct uit bij de juiste medewerker.


Vanuit het buitenland werken de 0800 nummers niet @Michel.uit.Arnhem .

@Ruud Berends kan beter +31612001200 bellen.


Aantikken 😉 om te bellen 

bellen: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten)


Hai, +31612001200 had ik al geprobeerd maar helaas gooit dat nummer je eruit - iig gebeurde dat bij mij - na het menu.

Video terug bel verzoek gedaan - dat werkte, aardige man gesproken die het ook niet helemaal begreep en mij na kwartiertje terug zou bellen als hij het uitgezocht had….dat was vanochtend...#fingers crossed...


Hoi @Nomen Nominandum  en @PeterG 

Het genoemde telefoonnummer voor de klantenservice voor de Zakelijke klant vanuit het buitenland, staat gewoon vermeld op de zakelijke webpagina van KPN.

Ik verwijs jullie daarom ook naar de pagina waarop het staat vermeld: KPN Zakelijk (Bron.KPN)

Daar staat het tot tweemaal toe vermeld, zowel halverwege als onderaan de pagina.
Blijkbaar kan het nummer wel gewoon gebeld worden door de zakelijke klant, met een zakelijk mobiel abonnement.


Inderdaad. Apart.

 


Inderdaad. Apart.

 

 

Hoi @PeterG 

Ach ja, je kunt tenslotte ook niet alles weten natuurlijk.
Daarom vindt ik het fijn, dat ik je daarvan op de hoogte mocht brengen.
Zo help je elkaar tenslotte!


Dank voor het advies, helaas werkt 00318000403 niet als je met een buitenlands mobiel nummer belt. Je komt in het menu maar naar invullen kvk no en inspreken wat het onderwerp is wordt de verbing verbroken, 3 keer op rij….


Poeh. Echt een catch 22.

De chat is tegenwoordig alleen een bot. Dat wordt 'm dus niet.

Het telefoonnummer +316 1200 1200 zou juist ook met een niet-Nederlands nummer moeten werken.

Verder kan ik alleen Twitter verzinnen. Daar weet ik alleen http://twitter.com/kpnwebcare van.

Facebook is er ook. Dat zou dan https://www.facebook.com/kpn zijn.


Dank voor het advies, helaas werkt 00318000403 niet als je met een buitenlands mobiel nummer belt. Je komt in het menu maar naar invullen kvk no en inspreken wat het onderwerp is wordt de verbing verbroken, 3 keer op rij….

 

Hoi @Ruud Berends 

Het bellen vanuit Zweden met de Zakelijke klantenservice van KPN wilt niet echt lukken, iedere poging die je doet wordt je eruit gegooid.

Heb je het toevallig ook al eens geprobeerd, om één van beide telefoonnummers van KPN vanaf een vaste Zweedse telefoonaansluiting te bellen (mits je die natuurlijk hebt)??
Wie weet werkt het dan wel gewoon.

Anders verwijs ik je als alternatief naar het forum van KPN speciaal voor de zakelijke klant.
Door op de volgende link te klikken kom je daar direct op uit: KPN Zakelijk Forum

Als je daar ook jouw probleem op vermeld, dan wordt deze vanzelf op gepakt door een KPN Zakelijk Moderator, die in jouw zakelijke gegevens kan kijken.

Ook de alternatieven die @PeterG aandraagt zou je kunnen gebruiken, waardoor er meer mogelijkheden zijn om in contact te komen met KPN.