Skip to main content

ik ben overgestapt naar een andere mobile provider omdat KPN niet kan bieden wat in mijn verbruikers profiel past.

Maar nu wil ik de facturen van mijn mobiel van 2021 inzien. Helaas zijn die voor mij niet meer bereikbaar. WAAROM NIET

Dat ligt er aan hoe lang geleden je abbo bij KPN is opgezegd.


Hallo @gwnopa , als het abonnement beëindigd wordt, raak je inderdaad de toegang tot de facturen in MijnKPN kwijt. Het was daarom verstandig geweest om die tijdig te downloaden.

Een KPN moderator kan deze facturen alsnog toesturen. Zet daarvoor jouw gegevens in het Forum profiel (klik hier), met eventuele details in het veld “Persoonlijke opmerkingen". De velden gemarkeerd met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.


Hoi @gwnopa. Welkom op het KPN Forum! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer (ter verificatie) achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik proberen om deze facturen in onze systemen op te zoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @gwnopa. Welkom op het KPN Forum! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer (ter verificatie) achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik proberen om deze facturen in onze systemen op te zoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw facturen hebt opgevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt hierbij, dan hoor ik dat graag!