Skip to main content

Hoe kan ik de KPN facturen van 2019 downloaden of opvragen?

Hallo @Aldert R , dat kan door op een reactie van een moderator te wachten of te bellen met 0800 0402.

Tip: zo gauw als de facturen bekend zijn deze meteen downloaden en zo nodig uitprinten, zakelijk gezien zelfs verplicht, persoonlijk gezien een aanrader, hoef je achteraf nooit meer te ‘zeuren’ om oude facturen, niet alleen bij KPN maar bij alle relaties waar je digitale facturen van ontvangt.

 


Hoi @Aldert R, is het inmiddels gelukt om de facturen op te vragen? Staan ze niet nog in je e-mail toevallig?

Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant en in het veld persoonlijke opmerkingen het 06-nummer waar het om gaat samen met de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dan kijk ik of ik ze op kan snorren. Wil je alle facturen van 2019?


Ze staan helaas niet in mijn email. Ik heb de gegevens op het forumprofiel bij gewerkt. Het zou fijn zijn als het lukt. met vriendelijke groet. Aldert.


Top! Ik heb alle facturen uit 2019 die ik kon vinden van de mobiele abonnementen naar het bij ons bekende e-mail adres laten sturen. Hopelijk kun je hiermee uit de voeten, maar mocht er nog iets ontbreken, laat het gerust weten! 


Oke, ik ga ze bekijken, alvast hartelijk bedankt voor deze service.

Met vriendelijke groet,

Aldert Seinen


Graag gedaan! 


Reageer