Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik e-sim op mijn nieuwe telefoon activeren?

• November 25, 2025
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn esim overzetten naar mijn nieuwe telefoon. Heb em op mn oude telefoon verwijderd, dus ik kan momenteel geen sms ontvangen en niet bellen. Hoe kan ik dan mijn esim op mijn nieuwe telefoon krijgen? Hij staat wel bij mn producten in de kpnapp (nieuwe tlefoon) maar kan em niet activeren. Ik kan niet op mijn oude telefoon in de kpn app, want dan moet ik verifiëren met sms, die ik dus niet kan ontvangen..

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Lisa M. Als je de e-sim op je oude toestel gedeactiveerd hebt kan je 'm daar weer activeren, je zult daarbij de optie opnieuw installeren in beeld moeten krijgen. Daarna kan je 'm alsnog op je nieuwe toestel activeren.

Als dat niet lukt kan je gratis een fysieke simkaart ophalen bij een van onze winkels. Met die simkaart kan je de e-sim dan activeren in jouw nieuwe toestel.

Meer over de e-sim en de activatie daarvan kan je in onze Kennisbank lezen: 

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2025

Welkom op de community ​@Lisa M. Als je de e-sim op je oude toestel gedeactiveerd hebt kan je 'm daar weer activeren, je zult daarbij de optie opnieuw installeren in beeld moeten krijgen. Daarna kan je 'm alsnog op je nieuwe toestel activeren.

Als dat niet lukt kan je gratis een fysieke simkaart ophalen bij een van onze winkels. Met die simkaart kan je de e-sim dan activeren in jouw nieuwe toestel.

Meer over de e-sim en de activatie daarvan kan je in onze Kennisbank lezen: 

Â