Skip to main content

Ik heb een abonneer besteld met simkaart en nummerbehoud. 
simkaart nooit gekregen wel een mail over e-sim waar ik niet voor heb gekozen. 
Na contact met klantenservice advies gekregen om toch e-sim te installeren en dan te bellen om het over te laten zetten naar een simkaart. 
E-sim installeren kon pas nadat mijn nummer is overgenomen door KPN. Ik heb dit geprobeerd en er word hiervoor een sms gestuurd met een code. 
Sms komt niet aan want mijn huidige simkaart doet het niet nummer is overgenomen door jullie..

na verschillende keren contact te hebben gehad met klantenservice ben ik er moe van. Ik moet gewoon een simkaart hebben die ik heb besteld. 
Momenteel ben ik niet bereikbaar door deze onzin erg vervelend! Kan iemand a.u.b. helpen dit op te lossen?

Hoi @Ivoor 
Je moet inderdaad eerst een simkaart hebben voor je e-sim kunt installeren.
Bellen is beter,
maar je kunt ook hier op een KPNmoderator wachten, maar die moet dan wel weten wie je bent en om welk nummer het gaat
Vul daarom je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Bedankt ik ga dat invullen want ik kan nu dus niet meer bellen omdat mijn telefoonnummer zojuist is overgenomen door kpn en ik geen e-Sim en ook geen simkaart heb. 


Hoi @Ivoor. Welkom op het KPN Forum! Helaas mag ik je niet verder helpen hierin omdat ik geen verificatie kan uitvoeren. Je kan hiervoor het beste langs de dichtstbijzijnde KPN Winkel gaan. Dan ben je het snelste geholpen en loop je waarschijnlijk bellend winkel uit. 😊


Reageer