Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een prepaid sim omzetten naar Kids Sim?

• February 20, 2022
  • 1 reactie
  • 470 keer bekeken

Ik heb een prepaid maar ik wil deze omzetten naar een kids Sim, maar dit lukt niet in mijn kpn. Ook zie ik dat er meer mensen het zelfde gevraagd hebben maar hoe het moer heb ik nog niet te vinden.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @Vin82cent, als je een Kids Sim wil aanvragen kun je deze via de website bestellen. Tijdens het bestelproces vul je bij nummerbehoud het huidige Prepaidnummer in. KPN zorgt er dan voor dat het Prepaidnummer overgezet gaat worden op de nieuwe simkaart die bij het Kids Sim abonnement geleverd zal worden. 

Mocht er nog beltegoed op de prepaid aansluiting actief zijn, zal dat op de eerste factuur in mindering gebracht worden. Dit betreft eventueel beltegoed dat er op staat als de prepaid aansluiting niet werkt naar omzetting naar de Kids Sim. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 22, 2022

Goedemiddag @Vin82cent, als je een Kids Sim wil aanvragen kun je deze via de website bestellen. Tijdens het bestelproces vul je bij nummerbehoud het huidige Prepaidnummer in. KPN zorgt er dan voor dat het Prepaidnummer overgezet gaat worden op de nieuwe simkaart die bij het Kids Sim abonnement geleverd zal worden. 

Mocht er nog beltegoed op de prepaid aansluiting actief zijn, zal dat op de eerste factuur in mindering gebracht worden. Dit betreft eventueel beltegoed dat er op staat als de prepaid aansluiting niet werkt naar omzetting naar de Kids Sim.