Skip to main content

Goedemiddag,

 

zojuist bijna meer dan een uur met klantenservice gebeld om een blokkade van sms diensten op te heffen op twee mobiele nummers die op mijn naam staan eindigende op *** en ***.  

postcode ******en laatste nummers bankrekening ***

De betreffende medewerker slaagt er niet in dit te regelen. Uitgelegd dat ik op payninfo zie dat ik voor beide diensten, eenmalig en abonnement diensten geblokkeerd ben. Ook op dit forum wordt melding gemaakt over dit probleem en dat de klantenservice dit simpel in orde kan maken.

Na een uur wordt me te kennen gegeven dat er een ticket wordt aangemaakt en ze verder gaan kijken en dus wordt ik over drie dagen terug gebeld. Ik kan me haast niet voorstellen dat het zo moeilijk is, een abonnement heb je immers in 4 minuten afgesloten maar een probleem oplossen lijkt ingewikkelder te zijn. Op het einde wordt er ook nog geprobeerd me een Samsung tablat met een abbo aan te sm……. 

Wellicht dat het via dit bericht wel lukt om dit te verspoedigen.

Enkel de provider kan deze blokkade eraf halen. 

Alvast bedankt 

Admin: privégegevens verborgen

Hallo @rvo1968 , de blokkades voor eenmalige diensten en/of abonnementsdiensten kan je zelf verwijderen, tenzij je het deblokkadeslot aangezet hebt. Heb je gevraagd om het deblokkadeslot te verwijderen? De rest kan je dan weer zelf doen.

 


Ik heb aangegeven het deblokkadeslot te verwijderen, echter had ik het idee dat de medewerker in kwestie geen idee had waar ik het over had, heb hem ook verwezen naar de informatie die ik op payinfo zag zoals bovenstaande bericht bijgevoegde screenshot bijlage 


Hallo @rvo1968 

Jammer om te horen dat de medewerker niet op de hoogte was van de procedure.
Toch is bellen met klantenservice via 0800-0402 de enige weg i.v.m. de benodigde verificatie die hier op het forum niet mogelijk is.


Inderdaad, ik zal morgen nog eens bellen, misschien dat er dan een medewerkers is die het wel begrijpt. In ieder geval bedankt voor de moeite.