Skip to main content

Beste lezer,

Ik heb helaas ook al ruim een maand grote problemen met mijn Iphone 12 waar ik voornamelijk Edge verbinding heb (4 en 5G heb ik buiten een pand al helemaal niet meer) en ook tussendoor moet schakelen met vliegtuigstand om ook maar mijn google maps nog een beetje te laten werken onderweg.
Ik hoor dat ik niet de enige ben en dat dit een groot probleem is.
Ik heb alle acties al genomen, maar er is geen verbetering opgetreden.
Nu heb ik de Klantenservice al gesproken en die hebben mijn storing ook aangemeld, maar begreep dat we nog een ticket in dit forum moeten aanmaken waar je je klant nr mobiel en klant nr internet ergens moet invoeren, maar ik kan dit formulier nergens vinden.
Ik begreep van de klantenservice dat naast de melding telefonisch je ook dit formulier op de site moet invullen zodat je straks eventueel recht hebt op een compensatie. 
Kan iemand mij helpen door te melden waar we dit formulier kunnen vinden.

Groetjes Vera

Vervelend dat je ook last hebt van de storing met iPhone 11, 12 en SE2020.

Een ticket kan je uitsluitend laten aanmaken door te bellen met kpn. Zet eventueel je telefoon 'vast’ op 2G opdat het gesprek niet steeds wegvalt als ie tijdens het gesprek verbinding met 4G blijft proberen te maken, wat slecht lukt.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Reageer