Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een tweede simkaart aanvragen bij mijn abonnement?

• August 15, 2022
  • 1 reactie
  • 570 keer bekeken

Ik heb een abonnement ik wil graag een tweede simkaart voor mijn oude telefoon die wil ik gebruiken voor fiets route kan dat gr janĀ 

Admin: afgesplitst van originele topic

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @snoekkerĀ 

Ā 

Je wilt dan maar 1 telefoon tegelijk gebruiken en je normale telefoon heeft geen E-sim kaart?

Dan kan je het beste (kost dan verder ook geen extra abonnementskosten) een duo-simkaart aanvragen, dat kan via de klantenservice, die kan (na een verificatie) een duo-simkaart voor je aanvragen en per post opsturen.

De klantenservice is te bereiken op het nummer 0800 0402.

Ā 

Je kan het ook in een KPN winkel zelf aanvragen, dan krijg je hem normaal gelijk mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • August 15, 2022

Hallo @snoekkerĀ 

Ā 

Je wilt dan maar 1 telefoon tegelijk gebruiken en je normale telefoon heeft geen E-sim kaart?

Dan kan je het beste (kost dan verder ook geen extra abonnementskosten) een duo-simkaart aanvragen, dat kan via de klantenservice, die kan (na een verificatie) een duo-simkaart voor je aanvragen en per post opsturen.

De klantenservice is te bereiken op het nummer 0800 0402.

Ā 

Je kan het ook in een KPN winkel zelf aanvragen, dan krijg je hem normaal gelijk mee.