Skip to main content

Iemand geeft telkens mijn telefoon als gestolen op ,daardoor heb ik telkens geen bereik en moet ik deze weer gaan ontblokken ook is er een beveiliging op gezet waardoor mijn ringtoon bleef overgaan ,geloof me daar word je echt niet goed van ,Deze beveiligen zijn natuurlijk erg handig als je telefoon daadwerkelijk word gestolen ,maar niet als het dus om   treiteren en dwarszitten gaat. . hoe kan ik er dus voor zorgen dat dit mij niet meer gaat overkomen?

Dit is wel heel vervelend en zielig van degene die dit doet. Er moet iemand zijn welke toegang heeft tot je accounts of tot je telefoon. Is de telefoon overgenomen van iemand of heb je deze nieuw? Ik kan je een aantal mogelijke ideeën geven, maar welke de juiste is en of het hierna opgelost  is geen idee.

  • een nieuw mobiel nummer aanvragen met een nieuwe Simkaart
  • je telefoon voorzien van een andere pincode om deze te unlocken 
  • al je wachtwoorden veranderen van je diverse accounts
  • een nieuwe telefoon kopen 

Misschien zijn er nog andere mensen welke ideeën hebben op dit forum.


Beste @ka3, welkom! Dit lijkt me inderdaad heel vervelend. Weet jij hoe dit gebeurt? Heeft iemand toegang tot jouw MijnKPN account? Het lijkt er namelijk niet op dat het door een van mijn collega's is gedaan. Jij beschikt als enige over jouw mobiele telefoon? In dat geval zou ik je willen vragen om het wachtwoord van jouw MijnKPN account eens te wijzigen, zoals Hoopvol ook aangeeft hierboven. Hopelijk ben je er dan vanaf!