Skip to main content

Ik heb gratis Mobiel Internet (oorspronkelijk xs4all) en wil de datalimiet van 10 GB de komende maanden aanpassen. Ik zie geen mogelijkheid dat via de app MijnKPN te doen.

Hallo @PietvDijk ,

Bel dan met 0800-0402. Op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00.


Bij mobiel internet, met een 097 nummer, daarbij is volgens mij een grotere bundel dan 10 GB niet mogelijk. 

U kunt data delen vanuit een mobiel abonnement naar het 097 nummer.


Bij mobiel internet, met een 097 nummer, daarbij is volgens mij een grotere bundel dan 10 GB niet mogelijk. 

U kunt data delen vanuit een mobiel abonnement naar het 097 nummer.

Volgens mij is het verhogen van een data only abonnement ook niet mogelijk, maar check dit vooral met mijn collega's van de XS4ALL klantenservice.

Zij zijn telefonisch bereikbaar via 020 398 7666. Op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op de zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.

Als je het antwoord hebt, laat het vooral weten! 🙂


XS4all helpdesk meldt:

“Helaas is dit een bijwerking van de migratie. Mijn excuses voor het ongemak.

Het niet kunnen upgraden probleem komt alleen voor bij simkaarten die zijn aangemaakt bij de migratie.

Wat we sinds kort weer kunnen doen is een nieuwe simkaart bestellen met het hogere mobiel abonnement. Bijvoorbeeld Basis (5 gb voor 5 euro), Extra (20 gb voor 15 euro) of pro (50 gb voor 40 euro) Deze kan later ook weer vrij worden geupgrade en gedowngrade naar hogere of lagere abonnementen, inclusief de gratis instap.

Mogelijk is dit geschikt voor uw situatie (als u bijvoorbeeld niet al op vakantie bent)

 

Ik vind dit een onbevredigend antwoord. Er is beloofd dat de migratie pijnloos zou verlopen. Ik kan zo te zien geen onbeperkt internet op het simkaartje krijgen tegen meerprijs. Het maximum is 50 gb voor 40 Euro extra per maand. In een eerdere brief raadde xs4all voor een databundel om te zien naar een andere provider. Dat wordt op deze manier wel erg aantrekkelijk. Sowieso raar dat ik te maken heb met twee servicedesks met tegengestelde info...