Skip to main content

Goedenavond,


Ik heb 2 vragen:

 

  1. MB's delen: mijn vrouw en ik hebben allebei een KPN abonnement en staan op hetzelfde adres geregistreerd (dit is ook in de KPN app terug te zien). Ik kan echter geen MB's delen. In de app staat het telefoonnummer van mijn vrouw er niet bij, en via deze link: Hussel voordelen aanmelden | KPN probeer ik haar nummer toe te voegen. Zodra ik de gegevens invoer geeft hij aan dat het aanmelden niet is gelukt. Hoe kan dit opgelost worden?

 

  1. Een langere periode geleden wilde ik gebruik maken van een betaalde smsdienst, maar dit stond uit. Ik kon dit zelf niet verhelpen via payinfo, omdat dit bij jullie in het systeem aangepast moest worden. Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen en dit is toen opgelost, maar daarvoor in de plaats kwam er wel direct een ander probleem: ik bel standaard anoniem sindsdien? In mijn telefoon staat nummerherkenning aan, dus hier ligt het niet aan. Diverse collega's hebben het geprobeerd op te lossen (door e.e.a. na te kijken in de systemen), maar helaas zonder resultaat. Ik wil graag dat dit opgelost wordt, maar via de klantenservice aan de telefoon lukt dit dus niet. Ik ben het inmiddels eerlijk gezegd zat om altijd anoniem te bellen 😞. Hoe kan dit verholpen worden?

Toevoeging: in een eerder topic van dit jaar las ik de volgende oplossing voor iemand met hetzelfde probleem: ‘De uitgaande nummerweergave stond in ons systeem uit. Dat heb ik zojuist gewijzigd. Na een herstart van het toestel zal bij een belletje jouw nummer weer zichtbaar zijn bij de door jou gebelde persoon.’.  Kunnen jullie nakijken of dit bij mij ook het geval is?

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Marissa

@Marissaverh Hoi Marissa, het is druk op het forum, waardoor we later bij je topic zijn dan anders. 

Ik lees dat je vast liep op het delen van MB's en de nummerweergave, en dat je zelf al het nodige zoekwerk had gedaan. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent! Zo niet, geef gerust een seintje, dan kijk ik even met je mee. 


Goedemiddag @Alexandra , @Kpn 

 

Helaas zijn de bovenstaande 2 problemen nog niet opgelost, ik stelde daarom bewust 2 hulpvragen hier. 

Het nummerweergave probleem is bij een ander vrij eenvoudig opgelost door jullie. Misschien is dat ook de oplossing in mijn geval?

 

Met vriendelijke groet,

Marissa Verhoef


@Marissaverh Het kon zijn dat je door de langere wachttijd door de drukte al een andere weg gevonden had, vandaar de opmerking :)

Ik kijk graag even met je mee. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief je mobiele nummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN. Voeg ook maar meteen dat van je man in, waarvan het aanmelden van de voordelen niet lukt. Info waarvoor je geen goed veld kan vinden, zet dat maar neer bij ‘persoonlijke opmerkingen’ onderin je profiel. 

Geef je me hier een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt?


Goedemiddag Alexandra,

 

Bedankt voor je snelle bericht. Ik heb de gegevens aangevuld in mijn forumprofiel. Kan je hier iets mee?

 

Groet,

 


@Marissaverh Goedemorgen Marissa, dankjewel! De nummerdoorgave voor jouw mobiele nummer stond inderdaad uit. Deze heb ik voor je aangezet. Start voor de zekerheid je toestel opnieuw op, ik verwacht dat 't dan meteen werkt.

Daarnaast heb ik de Hussel voordelen voor jullie beide nummers aangevraagd. Je ontvangt een bevestiging per e-mail hiervan en ik verwacht dat binnen uiterlijk enkele dagen alle voordelen actief zijn. Dan kunnen jullie MB's met elkaar delen :) 


Goedenavond,

 

Fijn, het is allebei opgelost! Bedankt voor de hulp!!

 

Groet,

Marissa