Skip to main content

Hoi hoi, 

 

Sinds ik er niet helemaal uit kom online dacht ik doe het even hier. Vanaf januari vertrek ik naar het buitenland, niet om te emigreren maar om te reizen. Nu ga ik mij uitschrijven omdat ik nu mijn tweede jaar in ga en verplicht ben om dit te doen. 
 

Nu wil ik alleen mijn huidige nummer aanhouden maar mijn abonnement opzeggen. Weet iemand hoe dat in zijn werking gaat en wat ik daar voor moet regelen en hoe ik dat dan kan doen met internet? 
 

Verklaring van uitschrijven ben ik van op de hoogte dat ik die moet aantonen. 
 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Bij voorbaat bedankt!

Goedemorgen @Danithia, wat een leuk vooruitzicht reizen! Waar ga je allemaal naar toe in de wijde wereld? 

Als jij inmiddels buiten contract zit, is het makkelijk om jouw abonnement om te zetten naar Prepaid. Onze afdeling "Opzeggingen" kan je daarbij helpen. Zij zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800-402 of door een chat te starten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”

Zit je echter nog in de looptijd van jouw contract dan ben je zoals je zelf ook al aangeeft een bewijs van uitschrijving nodig. Je kunt alsnog wel eerst bellen met de afdeling "Opzeggingen" omdat je het niet volledig wil opzeggen maar wil wijzigen naar een Prepaid aansluiting. Een medewerker zal je dan precies de te volgen procedure vertellen.