Skip to main content

Ik wil graag mijn mobiel contract inzien of ontvangen.

ik heb het geprobeerd via mijn bestellingen kpn maar kan niet inloggen

Hallo @Gilroy , heb je geen bevestigingsmail ontvangen van KPN met daarbij een overzicht van de bestelling? Daarin staat ook het bestelnummer. Met dit nummer samen met jouw postcode kan je inloggen in Mijn Bestelling (kpn.com). Daar vind je het contract.

 


De bevestiging mail heb ik niet meer.

daarom kan ik ook niet inloggen .

hoe kan dit worden opgelost.


Heb je dan helemaal geen mailtjes meer? In één van de volgende mailtjes is ook het contract naar je toegestuurd, samen met de algemene voorwaarden en een tarievenoverzicht.

 


Nee helaas deze mails zijn van 2020 en die heb ik niet meer.


Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

Geef hier een seintje als je dat gedaan hebt, dan kan een moderator het contract voor je opzoeken. De wachttijd op een reactie kan door de vakantieperiode oplopen tot een paar dagen.


Is gedaan


Nog een laatste vraag. Waarom heb je dat contract nu (nog) nodig?
Basis informatie zoals “Einddatum contract” en “Verlengbaar per” kan je ook vinden in MijnKPN.


Heb hem nodig voor de verzekering vanwege reparatie toestel


Duidelijk. Mocht je haast hebben kan je ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402

Bereikbaar ma - vrij van 08.00 tot 20.00 uur, za tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


Had al met de klantenservice gebeld (meerdere malen) maar kreeg elke keer een ander antwoord. En voor andere zaken een verkeerd advies.

vandaar op deze manier.


Goedemorgen @Gilroy, welkom op het KPN Forum!
Ik lees dat Rbxx jou al een helpende hand geboden heeft. Fijn dat je op zijn aanwijzing jouw klantgegevens hebt toegevoegd aan jouw Forum profiel: zo heb ik jouw verzoek direct kunnen verwerken.

Ik heb een kopie van het meest recente contract per e-mail naar je toegezonden: heb je deze in goede orde ontvangen?


Hoi Shyrin en Rbxx

ik heb het contract in goede orde ontvangen.

bedankt voor de goede en snelle service

 


Héél graag gedaan! 💚