Skip to main content

Ik wil heel graag mijn contract inzien online, maar kan hem niet vinden in mijn KPN. Wie kan me helpen?

Ik neem aan dat je je nummer hebt gekoppeld in MijnKPN.

Dan kan je de gegevens van je abonnement zien. Soort abonnement, bundel(s). Verleng- en einddatum.

Er is geen PDF document ofzo van.

In de mobiele app: tik op blauwe button '’meer opties bekijken'’. Iets doorscrollen, onder Beheer staat Abonnement.


Hallo @LarsVerest 

Ik heb mijn abonnement online besteld op kpn.com. In de bevestigingsmail stond een bestelnummer.
Met bestelnummer en postcode kan ik inloggen in Mijn Bestelling (kpn.com) . Daar is het contract als PDF beschikbaar voor downloaden.


Hi Ruud,

dank voor het reageren. Deze heb ik inderdaad gevonden, maar bij mij logt hij dan niet in. Er staat dat ik geen online omgeving heb en dat dit ongeveer een uur kan duren. Dus ik ben benieuwd of die het straks wel doet.

 

groet,

 

Lars


Ik neem aan dat je je nummer hebt gekoppeld in MijnKPN.

Dan kan je de gegevens van je abonnement zien. Soort abonnement, bundel(s). Verleng- en einddatum.

Er is geen PDF document ofzo van.

In de mobiele app: tik op blauwe button '’meer opties bekijken'’. Iets doorscrollen, onder Beheer staat Abonnement.

Hi Peter,

Dan voor de reactie, maar ik ben idd opzoek naar de pdf vorm.

 

groet,

 

Lars


reactie verwijderd. niet meer van toepasing.


Hoi @LarsVerest en welkom op het forum! Is de online omgeving nog gaan werken en heb je het contract kunnen downloaden?Â