Skip to main content

Dames en Heren moderatoren. Kunnen jullie mij langs deze weg een dienst bewijzen? Heb een nieuw account binnen 'Mijn KPN' aangemaakt maar krijg mijn data-only 097 Sim niet als Mobiel Product gekoppeld. De SIM werkt prima maar ben vergeten het nummer vast te leggen en nu is deze totaal onvindbaar. Staat niet op de bijbehorende documenten, niet op de sim zelf, niet op eerdere facturen of in sms'jes en ook niet op de contractbrief. Mijn profiel is helemaal ingevuld, kan ik langs deze weg (prive mail) geïnformeerd worden over mijn 097  xx xx xx xx nummer of moet ik gaan bellen?

Header 'achterhalen 079 data-only nummer' moet natuurlijk Achterhalen 097 data-only nummer zijn. 


Hallo @Berrie_Kaas ,

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Begint het nummer met bv 31970. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het telefoon (data-only)nummer.

Het nummer staat ook in de overeenkomst. 


Hallo @Noordzee, ik heb geen 'gewoon' mobieltje meer. Had deze optie eerder gelezen en met mijn smartphone geprobeerd, dan krijg ik echter een foutmelding: Mislukt ….. , en nog wat tekst.    


Gevonden!! 😀 🤗. Had niet goed gekeken. Het nummer staat, hoe logisch, gewoon op de overeenkomst met KPN. 😏


Ook nog gevonden: *#149# werkt wel op mijn smartphone!! Heb een 'dubbel sim' toestel. De KPN data-only simkaart staat uiteraard op DATA. Om het nummer te achterhalen moet deze wel omgezet worden naar BELLEN. Dan werkt het!😀