Skip to main content

Hi, 

Ik heb de doos niet meer, wel mijn iMEI nummer. Hoe kan ik mijn EAN-code achterhalen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoe kan het toch wezen dat u nu al de doos weggegooid heeft? Als u een nieuw toestel koopt is het eerste wat u doet de doos weggooien? 

Toen ik meedeed met die actie eind vorig jaar moest ik zelfs een foto van de doos doorsturen.

Ik bewaar alles eigenlijk. Alle verpakkingen van elektronica. Op sommige spullen zit levenslang garantie. Wel handig als je 3 of 4 jaar later de doos nog hebt. Hoe ga je anders aantonen dat je een bepaald artikel bij webshop X vandaan gehaald hebt?

Toevallig gisteren nog iets terug gestuurd wat ik in januari 2019 aangeschaft heb en nu stuk was. Zat nog gewoon garantie op. Keurig in originele verpakking met sticker van de webshop terug kunnen sturen.


Bedankt voor een antwoord zonder antwoord.

Ik heb m vorig jaar voor de kerst gekregen en vind een huis vol dozen niet echt ideaal wonen


Hi @Milou88, wat enorm jammer dat je de verpakking niet meer hebt, dat is namelijk de enige plek waar de EAN code op te vinden is. Heeft de persoon die jou het toestel cadeau heeft gegeven misschien foto's gemaakt van de verpakking, waar de code op te zien is? Dat is wel het navragen waard!