Skip to main content

Hallo,

 

Ik had multisim op de samsung watch 5.

Nu heb ik deze niet meer en kan ik geen multisim instellen op mijn nieuwe watch 6. 

Ik heb contact gehad met een medewerker en die heeft het abonnement stopgezet maar kan nu nog steeds geen multisim installeren omdat deze nog gekoppeld is aan mijn oude watch.

Wat moet ik nu doen?

 

Jessica 

Vanochtend weer gebeld met kpn, ze waren vergeten een vinkje aan te zetten zodat de vorige watch werd ontkoppeld. 

Het is nu opgelost


Hoi @Jessica 8183. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels al verholpen is.😊


Ik heb nu het zelfde probleem ik heb gister de mutisim geactiveerd toen per ongeluk verwijderd nu wil ik de multi sim opnieuw toevoegen krijg dan de melding dat de multisim op een anderen watch actief is hoe dit op te lossen?


Ik heb kpn gebeld en bleek dat uiteindelijk dat ik mijn multisim abonnement moest opzeggen en daarna via de watch weer opnieuw moest activeren. Dit omdat hij op een andere watch actief was en aangezien ik deze al had leeggehaald kon het niet meer. Hoop dat je hier iets mee kunt.


Dankjewel heb ik nu ook gedaan nu blijft hij kringelen op activeren. Nog effe afwachten wat die doet.


Reageer