Skip to main content

Hoi, op de site van KPN staat dat je nummerbehoud kunt aanvragen door naar de KPN winkel te gaan of door te bellen naar 0800 0402. Ik heb zojuist geprobeerd te bellen alleen daar zeggen ze dat nummerbehoud niet telefonisch te regelen is, en ik vraag me af of er geen andere manier dan naar de KPN winkel te gaan want dat is voor mij 20 km fietsen.

Mvg, 

Aron

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dag @Aron123! Welkom op ons KPN Forum. Zowel via de winkel, als telefonisch als via de chat, kun je nummerbehoud aanvragen. Ik denk (hoop) dat de persoon die je sprak het niet goed begreep?:neutral_face:
Wil je een nummer op een bestaand kpn-abonnement laten zetten of wil je overstappen naar ons mét nummerbehoud? 

Als je nummerbehoud wilt aanvragen op een bestaand abonnement, dan kan ik je helpen. Een nieuw contract kan ik niet afsluiten i.v.m. de benodigde verificatie. 

Laat maar weten! :blush:


Hoi @Lisa Ik wilde graag overstappen naar kpn met nummerbehoud, maar ik ga dan nog een keertje proberen te bellen, bedankt!


@Aron123 Succes 🙂. Voordat ik het vergeet. Je kunt uiteraard ook online een bestelling plaatsen met nummerbehoud. Het is maar net wat je voorkeur heeft. :blush: