Skip to main content

Hoi, ik ga overstappen met nummerbehoud en hiervoor zou ik een SMS moeten krijgen, maar deze kan ik niet ontvangen. Ik heb geen prepaid tegoed meer maar ontvangen zou gratis moeten zijn. Ik kan ook niet gebeld worden ben ik net achter gekomen dus ik denk dat mijn nummer op non-actief is gezet zoals in

Hoe kan ik zorgen dat ik alsnog deze sms kan ontvangen?

Hallo @MaxHofman 

 

Overstappen waarheen?

In principe ben je al te laat omdat je prepaid niet bereikbaar meer is, normaal ben je dan het nummer kwijt.

Als het van een KPN prepaid naar een KPN abonnement is zou je nog kunnen proberen om het via de klantenservice 0800-0402 te proberen, hopelijk kunnen die je nummer nog redden als het net vervallen is.


Bedankt voor het antwoord @GeSp.

 

Ik was van plan om over te stappen naar een abonnement van Delta, dus ik verander van ISP. In september kon ik wel nog gebeld worden dus hij is denk ik vrij recent vervallen. Is er nog iets anders wat ik zou kunnen doen?


@MaxHofman

Het enige wat je kan proberen is om Delta te bellen, misschien dat die het nog voor elkaar krijgen om het nummer te porteren, als het nummer langer dan 10 dagen geleden is vervallen dan ben je het helaas echt kwijt want dan kunnen die het ook niet meer voor elkaar krijgen.