Skip to main content

Goedenavond, 

Wanneer wordt mijn internet aangevuld op mijn mobiel? Dit staat helaas niet aangegeven. Bij andere providers zie nog x aantal dagen voor je nieuwe tegoed.

Misschien zodat sneller extra mb’s verkoopt zal het wel zijn maar hoor graag van jullie.  

Groetjes,

Hallo @Jan02383 ,

Kun je dat niet zien in MijnKPN? 

Voorbeeld: 

 


Hallo @Jan02383 ,

Kun je dat niet zien in MijnKPN? 

Voorbeeld: 

 

☝🏾 Dit is een hele goede tip! 👌🏾

Je kunt ook via ons of de klantenservice checken op welke dag/ datum je nieuw bundeltegoed bijgeschreven krijgt.

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, 06 nummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

@Jan02383 

Is het zo gelukt?  Of via 0800-0402 ? 

Hallo @Jan02383 ,

Kun je dat niet zien in MijnKPN? 

Voorbeeld: 

 

 

☝🏾 Dit is een hele goede tip! 👌🏾

Je kunt ook via ons of de klantenservice checken op welke dag/ datum je nieuw bundeltegoed bijgeschreven krijgt.

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  •