Skip to main content

Hallo, ik wil mijn dochter MB's toesturen, maar ik zie wel dat ik ze verstuurd heb, maar het is niet te zien bij haar telefoon nummer,. Hoe kan ik haar tegoed inzien?

 

Mvg

Hi @GerhardR! Jouw dochter krijgt een bevestiging per SMS dat er MB's gedeeld zijn en wat het beschikbare tegoed is (+ tot en met welke datum), daarnaast kun je het beschikbare tegoed terug zien in KPN ID. Wil je dat eens controleren en laten weten of het tegoed nu wel zichtbaar voor jou is?


Hallo, nee dit is niet te zien. Ik kan na een paar weken nadat ik haar dat internet heb toegestuurd niet kijken hoeveel internet zei nog over heeft, ze kan dit zelf ook niet zien, als ze inlogd


Vreemd! Op het moment dat jij MB's met haar nummer deelt, krijgen jullie een bevestiging per SMS: een SMS ter bevestiging naar je eigen nummer en 1 naar het nummer waarmee je gedeeld hebt. Binnen enkele minuten is het verbruiksoverzicht in MijnKPN bijgewerkt (het kan zijn dat je moet uit en weer inloggen).

Aan de hand van jouw klantgegevens in jouw profiel heb ik kunnen nagaan dat 21 februari er voor het laatst MB's gedeeld zijn: 

U hebt 500 MB ontvangen. Let op dit bundeltegoed vervalt per 08-03-2021. Uw totale bundeltegoed is nu 500 MB. Werkt internet niet direct? Start het toestel dan opnieuw op. Groet, KPN

Dat tegoed is per 08 maart 2021 komen te vervallen, dus dat is nu niet meer zichtbaar. Deel je opnieuw tegoed met haar, dan moet het voor haar binnen enkele minuten zichtbaar zijn in het verbruiksoverzicht van MijnKPN.

Ter voorbeeld:
Onderstaand nummer heeft een bundel van 1000MB. Er is 50MB gedeeld: aan de rechterkant zie je het totale beschikbare tegoed (en daarvan is nu 14MB verbruikt).

Voorbeeld verbruiksoverzicht MijnKPN

 

Als je opnieuw MB's hebt gedeeld en het is niet zichtbaar in het verbruiksoverzicht in MijnKPN, dan ontvang ik graag een screenshot (zonder nummer/ klantgegevens). We kunnen dan verder kijken wat er dan aan de hand is.


Het is opgelost, bedankt


Super, fijn om te horen! Wil je nog delen waar het precies in zat?


ik heb mij nooit gerealiseerd dat de mb’s vervallen na een maand! toen ik had opgewaardeerd stond het er inderdaad!