Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik aan een specificatie van telefoonnummers in de lopende maand?

• May 22, 2022
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik zou graag inzage willen hebben in specificatie van de telefoonnummers gedurende de lopende maand. Eerder zag ik als antwoord dat er wordt verwezen naar belhistorie mobiele telefoon. Dat is nu het probleem. Het aantal telefoongesprekken dat deze bewaard is gemaximeerd

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Martinme, die informatie is voor ons inderdaad ook niet in te zien tot de factuur er is. Dat jouw telefoon niet alle gesprekken bewaard is wel erg lastig dan natuurlijk. Ik weet niet wat voor toestel je hebt, maar misschien is er een optie om de hoeveelheid die wordt bewaard te verhogen? Of om een keer de lijst te wissen zodat je met een schone lei begint?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 22, 2022

Hallo @Martinme, helaas biedt KPN deze mogelijkheid niet. Je zal moeten wachten op de komende factuur. 

Ik ben verbaasd. Welke telefoon heb je? Zo'n korte belhistorie is niet meer gebruikelijk tegenwoordig. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom bij ons op het forum @Martinme, die informatie is voor ons inderdaad ook niet in te zien tot de factuur er is. Dat jouw telefoon niet alle gesprekken bewaard is wel erg lastig dan natuurlijk. Ik weet niet wat voor toestel je hebt, maar misschien is er een optie om de hoeveelheid die wordt bewaard te verhogen? Of om een keer de lijst te wissen zodat je met een schone lei begint?