Skip to main content

Hallo,

 

Gisteren heb ik de foute pincode ingetoetst en nu heb ik dus mijn pukcode nodig. Ik had al gekeken op de website en er lijken 2 opties te zijn: Aanvragen in MijnKpn of een formulier invullen.

 

Aanvragen in MijnKpn gaat niet omdat ik daarvoor eerst mijn telefoonnr moet koppelen aan mijn account. En omdat ik geen pukcode heb kan ik mijn telefoon niet in om de verificatiecode in te vullen.

 

Toen heb ik het geprobeerd door het formulier in te vullen, maar de gegevens kloppen blijkbaar niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat KPN nog een ander adres van me heeft (ben de laatste paar jaar vaak verhuisd), maar wat moet ik nu doen om aan een nieuwe pukcode te komen?

Hoi @hailey. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw toestel. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen na een verificatie jou gelijk verder helpen. We zijn telefonisch bereikbaar, via het nummer 0800 0402. Je kunt ook via onze contactpagina een chat starten. Laat je mij weten of het gelukt is?


Hallo @Vikash

Bellen lukt nu niet en ik zie op de contactpagina geen chat.

Wat ik zie is een groene zin: Waar gaat je vraag over? En daaronder in groene letters: MijnKPN.

Waar kan ik de chat precies vinden?


Hallo @hailey 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.