Skip to main content

Ik heb meer dan een half jaar mijn telefoon niet meer gebruikt. Heb vervolgens 3 keer verkeerde pincode gebruikt. Ben met pukcode wel weer in de telefoon gekomen en heb nieuwe pincode aangemaakt maar nou kom ik alsnog niet meer in mijn telefoon. Wat moet ik doen? Nieuwe simkaart kopen?

Hallo @Mokumer ,

Kun je wel een pincode invoeren? Probeer dan eens 0000 en dan nog eens 0000. 
 

Werkt dat niet? Dan is een harde reset wellicht nog een mogelijkheid. 


Prepaid neem ik aan?


Twee keer 0000 doet niks. 

 

Prepaid idd


Is ie niet 'gewoon’ verlopen?

Na 6 maanden geen gebruik wordt ie éénzijdig afgesloten. Nog 3 maanden later, dus na 9 maanden niet gebruiken, is ie vervallen.

Weet je het nummer nog wel?

heb nieuwe pincode aangemaakt maar nou kom ik alsnog niet meer in mijn telefoon.

Met de nieuwe pincode moet je erin komen. Tenzij ook de telefoon zelf nog weer een beveiliging heeft natuurlijk. 


Dat ie verlopen is zou kunnen. En nu?

 


Nieuwe pincode geeft ook geen toegang. 

 


als ik de nieuwe pincode intoets krijg ik steeds: "probeer het over 30 seconden opnieuw. En rechtonder het een blauw veldje met pijl ivp een vinkje'...


En als je de simkaart er even uit haalt? Krijg je dan wel toegang. Want dat omzeilt i.i.g. de sim-pincode.

En anders even naar een telefoonwinkel in je woonplaats. Hoeft niet per sé een kpn winkel te zijn. Maar bv Optie #1, Mediamarkt, BCC, ...


Hoi @Mokumer, is het nog gelukt in je telefoon te komen zonder simkaart?