Skip to main content

Ik ben nu in Belgie en krijg op mijn tablet met mobiel internet om de paar uur het welkom in Belgie bericht. Dit is erg vervelend. Hoe komt dit en hoe kan ik dit uitzetten?
vr.gr. Joyce

Hallo @Motormeid ,

Dit is niet gebruikelijk en ook niet door jou uit te zetten. 
 

Zit je soms net over de grens? Kan het zijn dat je steeds overschakelt van netwerk? 


Zit in Gent volgens mij is dat ver genoeg van de grens 


Hi @Motormeid, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad erg vervelend wanneer je geregeld een sms krijgt met ‘Welkom in België’. Je kunt dit uitschakelen door 'INFO UIT' naar 1330 te sms’en. Mocht je het weer aan willen zetten kan dit door 'INFO AAN' te sms'en naar 1330. Binnen twee dagen wordt de aanvraag verwerkt.


Hi @Motormeid, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad erg vervelend wanneer je geregeld een sms krijgt met ‘Welkom in België’. Je kunt dit uitschakelen door 'INFO UIT' naar 1330 te sms’en. Mocht je het weer aan willen zetten kan dit door 'INFO AAN' te sms'en naar 1330. Binnen twee dagen wordt de aanvraag verwerkt.

Hoi @Ron vanaf mijn iPad kan ik geen sms versturen denk ik


Hi @Motormeid, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad erg vervelend wanneer je geregeld een sms krijgt met ‘Welkom in België’. Je kunt dit uitschakelen door 'INFO UIT' naar 1330 te sms’en. Mocht je het weer aan willen zetten kan dit door 'INFO AAN' te sms'en naar 1330. Binnen twee dagen wordt de aanvraag verwerkt.

Hoi @Ron vanaf mijn iPad kan ik geen sms versturen denk ik

Hoe ontvang je die berichtjes dan? Dat zijn toch ook sms'jes?

Anders stop je de simkaart toch even in een telefoon en verstuur je het op die manier?


BedanktÂ