Skip to main content
Vraag

Hoe koppel ik een Smartwatch 7 aan de Samsung Galaxy S24?

• May 3, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

HBWIKKE
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb een samsung s24 met e-sim en wil de smartwatch 7  aanschaffen, ik begrijp de uitleg niet over de type simkaarten om te koppelen met mijn mobiel niet en wat doet dat met mijn huidige e-sim.?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • KPN Medewerker
  • May 3, 2025

Een sim voor je smartwatch is makkelijk aan te vragen tijdens het koppelproces met je telefoon. Hiermee kan je je smartwatch gebruiken zonder dat je telefoon in de buurt hoeft te zijn en zonder wifinetwerk. 

Het koppelen werkt als je een fysieke sim of e-sim gebruikt voor je telefoon.

Zijn er nog specifieke vragen die ik voor je kan beantwoorden?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 7, 2025

Goedemorgen ​@HBWIKKE , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Inmiddels zijn we een paar dagen verder, wat is op dit moment de status? Je gaf aan dat je de uitleg over de type simkaarten niet begrijpt en wat te doen met je huidige e-sim. Je Samsung Galaxy S24 gebruikt op dit moment al een e-sim en dat kan gewoon blijven zoals het is. Als je gebruik wenst te maken van de Samsung Galaxy Watch zonder dat je telefoon in de buurt is, dan heeft het horloge een eigen e-sim nodig en dat noemen we bij KPN 'multisim'. Meer informatie hierover kun je ook teruglezen in dit artikel op onze Kennisbank. Met KPN Multism kun je je bestaande mobiele nummer koppelen aan zowel je telefoon als je smartwatch. En je huidige e-sim op je S24 blijft dan gewoon actief en hoeft niet gewijzigd te worden. Laat je ons weten of je verder bent gekomen met de informatie die hier is gedeeld?

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • KPN Medewerker
  • May 8, 2025

Volgensmij bedoelde ​@Jan van KPN om ​@HBWIKKE  te taggen ipv mij :)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 12, 2025

Volgensmij bedoelde ​@Jan van KPN om ​@HBWIKKE  te taggen ipv mij :)

Helemaal correct en heb net aangepast ​@Mastermovie , dank voor de mention!