Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik 1 maand extra MB's in Spanje?

• September 22, 2022
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

kan ik voor 1 maand extra MBs krijgen om op vakantie in Spanje te kunnen internetten?

Beste antwoord door Nick83

Maar thuis heeft die het misschien niet nodig. Dus opa heeft misschien geen bundel of een bundel van maar 2 GB. Op vakantie wil opa dan dus misschien 20 GB.

Dat kan. Maar het moet wel vooraf geregeld worden. Als u inlogt op MijnKPN kunt u de bundel aanpassen. En na de vakantie ook weer naar beneden zetten.

Maar bellen kan ook. Nogmaals: wel van tevoren. Het moet geregeld worden voordat de factuurmaand ingaat waarin de vakantie valt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • September 22, 2022

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 22, 2022

Maar thuis heeft die het misschien niet nodig. Dus opa heeft misschien geen bundel of een bundel van maar 2 GB. Op vakantie wil opa dan dus misschien 20 GB.

Dat kan. Maar het moet wel vooraf geregeld worden. Als u inlogt op MijnKPN kunt u de bundel aanpassen. En na de vakantie ook weer naar beneden zetten.

Maar bellen kan ook. Nogmaals: wel van tevoren. Het moet geregeld worden voordat de factuurmaand ingaat waarin de vakantie valt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 27, 2022

Het is inmiddels bij de kpn winkel voor mij geregeld !