Skip to main content

Forum, 

In mijn Iphone 11 heb ik een nanosimkaart met een bel-abonnement van mijn werkgever hierop.

Gisteren heb ik in de KPN winkel een mobiel abonnement met data afgesloten op eigen kosten, middels een esim. Op advies van de verkoper ben ik naar huis gegaan met een nanokaartje, met de opmerking dit te activeren en vervolgens in MIJNKPN  de nanosimkaart te vervangen door een esim.

Het idee hierachter is om het esim abonnement (prive) te gebruiken en de nanosim (werkgever) voor het bellen.

Bij de koppeling van de esim is er een probleem ontstaan “Oep: mobiel abonnement kan niet toegevoegd worden.

Zojuist 15 minuten in de wacht gestaan bij de help-desk.

Deze medewerker verklaarde dat er niet gelijktijdig een nanosim en een esim in het toestel kunnen functioneren , dit is mij in de winkel we zo verkocht.

Wie weet hoe ik dit werkend kan krijgen ?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

twee verschillende abo’s op een iPhone werken prima (bij mij). Ik heb naast een sim gewoon een nieuw esim abo afgesloten en die volgens de beschrijving toegevoegd. Werkt prima en kan dus gewoon.


Op dit moment kampen we met een storing bij het activeren van e-sim via MijnKPN @FET. Daarom krijg je de melding: Oeps er is iets misgegaan. Als de storing voorbij is, kun je de e-sim activeren en dan die naast de nano simkaart in jouw toestel gebruiken. 


Hoi Jeroen,

Hebben jullie enig idee tot hoelang dit duurt ?

Ik heb deze foutmelding al vanaf 06-07-2022. 

 


Ik kan alleen melden dat er aan gewerkt wordt. Het is zeer vervelend maar meer en beter nieuws heb ik niet op dit moment. 


Hoi Jeroen,

Hebben jullie enig idee tot hoelang dit duurt ?

Ik heb deze foutmelding al vanaf 06-07-2022. 

 

Het probleem met het activeren is opgelost @FET. Je kunt eindelijk maar toch de e-sim gaan activeren. 


Hoi Jeroen,

Bedankt voor je berichtje, het is inmiddels gelukt.

Beide abonnementen zijn geactiveerd.

Bedankt.