Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik het klepje open om de simkaart te plaatsen op mijn Samsung S24?

• July 4, 2025
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Redje-Panda
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi ,

Heb net een nieuwe telefoon geleverd alleen krijg ik het lipje waar de simkaart in moet niet geopend , doe ik iets fout ?;D Zou kunnen maar help , na 3 dagen zonder telefoon wil ik toch wel graag mijn telefoon kunnen gaan gebruiken.

Het is een samsung S24

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Redje-Panda. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om het simkaart-lade open te krijgen. Zeker als je al een paar dagen zonder telefoon zit. Is het inmiddels gelukt? Toevallig heb ik zelf een Samsung S24. Bij de Samsung S24 zit het simkaart-lade aan de onderkant. Je hebt een klein pinnetje nodig dat in het doosje van de telefoon zit. Steek dit pinnetje in het kleine gaatje naast het simkaart-lade. Druk voorzichtig maar stevig. Dan moet het lade vanzelf een stukje naar buiten komen.

Soms lijkt het gaatje op het microfoongaatje. Let goed op dat je het juiste gebruikt.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 4, 2025

Bij een Samsung is een pinnetje meegeleverd. Dat prik je in een gaatje aa  de zijkant en het vakje (laatje) gaat open. 

Anders even handige buur? Of langs een telefoon winkel. 

Zelf proberen kan ook tot beschadiging leiden. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Redje-Panda. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om het simkaart-lade open te krijgen. Zeker als je al een paar dagen zonder telefoon zit. Is het inmiddels gelukt? Toevallig heb ik zelf een Samsung S24. Bij de Samsung S24 zit het simkaart-lade aan de onderkant. Je hebt een klein pinnetje nodig dat in het doosje van de telefoon zit. Steek dit pinnetje in het kleine gaatje naast het simkaart-lade. Druk voorzichtig maar stevig. Dan moet het lade vanzelf een stukje naar buiten komen.

Soms lijkt het gaatje op het microfoongaatje. Let goed op dat je het juiste gebruikt.