Skip to main content

Hoi hoi 

hoelang ben ik mijn toestel kwijt voor een reparatie 

ik ben hem nu al een week kwijt en hij staat al een poosje op reparatie.

als ik via jullie site ga zoeken op de reparatiecode dan kent ie de reparatiecode niet wat ik ook een beetje vreemd vindt

eerst al moet je overal hemel en aarde bewegen om hem opgestuurd te krijgen en dat zeker bij Samsung daar Ben ik 2 maand bezig geweest wat uiteindelijk niet gelukt is .

en nu hier heb je één Samsung z Flip 4 waar het beeldscherm het niet meer van doet en dergelijk die nog geen half jaar oud waar jullie van zeggen ja daar staan deze telefoon om bekent dat dit gebeurd waarom moet het dan allemaal zolang duren 

en dan heb je een hartstikke dure telefoon en je kunt er niks mee maar het abonnement wel graag blijven betalen 

maar jullie Service is rond uit slecht ik ben al jaren klant bij jullie met interactieve tv en natuurlijk mobiel abonnement allebei al verschijnen jaren en er is altijd wat !!

je wordt overal van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet wat!

 

 

Ha @Lizss, welkom! Voor zover ik weet, duurt het vaak zo'n 3-5 werkdagen voordat je in ieder geval meer bericht moet ontvangen over je reparatie. Mocht je er via het Reparatie Portaal niet uitkomen, bel dan even met Reconext (0800-820 0008). Ze helpen je graag verder!


Hier al 2 weken zonder toestel. Na 4 weken gezeuld te hebben wie het toestel moet repareren.Ook een Flip met een beginnende barst in het midden.

Bekend probleem bij de samsung Fllip toestellen wordt overal gezegd. Ook van kastje naar muur gestuurd, van Samsung naar Chubbs ( ik heb de verzekering erbij )naar reparatieservice van kpn. Naar 2 kpn winkels gestuurd en uiteindelijk opgestuurd geworden vanuit de winkel.

Verzekering en toestel moet gewoon door betaald worden.

Reparatie status blijft op reparatie staan.

Gebeld , ze kunnen me niet informeren...kan wel eens 3 weken duren :(


Ha @WendyCuijpers, dat kan inderdaad even duren. Heel vervelend! Hopelijk is ‘ie alsnog snel gerepareerd en kan je er dan weer gebruik van maken. 


Zojuist een mail gekregen dat mijn telefoon is gemaakt (garantie), en dat 'ie wordt opgestuurd. 


Reageer