Skip to main content

Beste, 

Ik heb voor mijn dochter op 22 december een kids sim besteld, maar is nog niet binnen. Hoe lang duurt een gemiddelde levering? 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Hi @FrankSeng, dat hoort maar een werkdag of 2 te duren, uiteraard kan het zijn dat er in verband met de drukte rondom de feestdagen vertraging is ontstaan bij de bezorging. Hebben jullie de simkaart inmiddels ontvangen?


Beste Maja, 

Nee helaas (nog) niets ontvangen.

Ik heb ook geen track&trace code van bijvoorbeeld PostNL of andere postbedrijf, dus ik kan niet nagaan waar de simkaart zou kunnen zijn! Alleen nummer van KPN vd bestelbevestiging. 

Mvg Frank 


Hmm, dan vraag ik me af of het wel goed gaat met de bestelling :thinking:

Als je de bestelgegevens invoert op de pagina waar je de bestelstatus kunt controleren, wat krijg je dan te zien?

Zou je ook alvast je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


Hi Maya, 

Ik heb mijn profiel bijgewerkt / ingevuld. 

Bij de bestelling geeft het systeem aan dat ik de simkaart moet activeren, dus dat de kaart verstuurd is. Ik heb 'm nog niet ontvangen en ik kan ook niet zien of dat de kaart nog bij PostNL ligt of onderweg is! Ik heb geen code of referentie nummer oid om bij PostNL te informeren! 

We wilden onze dochter voor kerst een sim geven, dus ik hoop dat nog voor het nieuwe jaar kan? 

Mvg Frank 


Hmm, vanaf onze kant lijkt het er op dat de simkaart wél geleverd is door PostNL. Geen idee waar dit mis is gegaan :slight_frown:

Ik kan nu een nieuwe opsturen, maar daarbij durf ik er absoluut niet van uit te gaan dat die morgen nog bezorgd wordt. Daarom lijkt het me handiger dat je -indien mogelijk- vandaag of morgen bij een KPN winkel langs gaat. Als je je kunt legitimeren als de aanvragen van het abonnement, loop je direct weer met een werkende simkaart naar buiten!


Ok dank je, ga ik doen morgen 


Beste Maja, 

 

We gaan straks naar een kpn winkel in Breda, maar de simkaart is gister geactiveerd, is dat door kpn automatisch gedaan misschien? Ik kreeg daar gister een bericht van.  

 

Mvg Frank 


Hmm, ik zie zo snel niet terug dat hij door iemand vanaf onze kant geactiveerd is, dus heb niet echt een verklaring voor dat bericht :thinking:

Is het wel gelukt om een simkaart te bemachtigen bij de winkel van Breda? :slight_smile:


Nee, we waren te laat gisteren helaas, dus we gaan maandag. Ik ga er vanuit dat de winkels morgen ook gesloten zijn.


Jammer!

Ik heb even gespiekt en beide KPN winkels in Breda zijn morgen gesloten, die in het centrum is maandag om 13:00 weer open en de XL winkel om 9:30!


Hartelijk dank voor de moeite! Ik laat het weten of het gelukt is maandag. 


Ik heb niets meer van je gehoord @FrankSeng, dus ik doe de voorzichtige aanname dat het helemaal goed is gekomen :wink: Mocht ik me vergissen dan hoor ik het uiteraard graag zodat ik jullie hier verder mee kan helpen!


Dank je Maja, 

Het is idd gelukt bij de KPN winkel in Breda en de telefoon werkt inmiddels. 

Dank voor de terugkoppeling en je hulp! 

Groet, Frank 


Ah helemaal super, graag gedaan en bedankt dat je het nog even laat weten :blush: