Skip to main content

ik heb om 16.30 mijn mobiel abonnement verlengd, via de telefoon omdat ik online geen spotify kon kiezen als extra optie en die wilde ik toch ook weer graag bij mijn nieuwe abonnement. Zij vertelde mij dat ik een mail zou krijgen met de bevestiging van mijn verlenging, echter het is 20.16 en ik heb nog geen e-mail met de bevestiging, Hoe lang gaat dit duren? is dit normaal?

 

*admin: vraagtekens ingekort

Hoi @Nyp67, welkom op het forum. hier kan soms inderdaad even overheen gaan. Heb je de bevestiging al ontvangen?


Ik heb een soort van bevestiging ontvangen nadat ik gister gebeld had. Vandaag weer contact gehad nu via de chat omdat ik mijn toestel vandaag zou krijgen maar ik had vannacht geen track and trace ontvangen. Via de chat is mij verzekerd dat alles goed zit maar ik heb nog steeds geen verzendbevesriging en op de site staat toch echt voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis. Heb er niet zo veel vertrouwen meer in


Ah dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik vrees dat we gisteren dan niet gehaald hebben. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid? Heb je ook al in je MijnBestelling gekeken?
Als je wilt kijk ik graag even mee. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hai Thomas ik heb mijn gegevens ingevuld als mee wilt kijken graag


Bedankt voor je gegevens @Nyp67, ik heb meteen even meegekeken. Ik zie dat de bestelling handmatig verwerkt moest worden waardoor het helaas wat vertraging opgelopen heeft.
Per sms heb je een directe link gekregen om in te loggen op je MijnBestelling, ik wil je dan eigenlijk ook aanraden die in de gaten te houden. Zodra er voortgang is komt dat daar te staan (en krijg je er uiteraard ook bericht over). Helaas kan ik het verwerken van de order niet bespoedigen.


Ik kijk al steeds bij die link maar ikword er nerveus van dat er niks gebeurd, hij staat nu al 24 uur op het zelfde punt. Vind dit echt een hele slechte service van de Kpn. Op jullie site staat besteld voor 23.59 volgende dag in huis! We zijn nu 2 dagen later en ik heb geen flauw idee wanneer mijn telefoon komt en of het allemaal wel klopt, en daar baal ik geweldig van. Als ik had geweten dat dit allemaal op deze manier ging had ik het nooit gedaan!


Dit moet helemaal goed komen, helaas lopen we dus wat vertraging op. Ik ga er vanuit dat je niet heel lang meer hoeft te wachten. Je wordt op de hoogte gesteld zodra de bestelling doorloopt!
Uiteraard is dit niet de normale gang van zaken en dit loopt doorgaans een stuk sneller en soepeler. Dat neemt natuurlijk niet weg dat dit erg vervelend is zo. Sorry voor het lange wachten!


Maar waarom is er vertraging? Wat gaat er fout


@Nyp67  Helaas kan ik niet zien waar het mis is gegaan. Ik zie dat hij inmiddels al afgeleverd is.
Sorry voor het lange wachten!

Admin edit: ik had niet goed gekeken


Jaaaaa gelukkig is ie binnen, ben blij! Dank voor het checken Thomas :-)