Ik heb een paar weken geleden mijn e-SIM geactiveerd waardoor mijn fysieke SIM kaart verviel. Ik heb toen direct een nieuwe fysieke SIM aangevraagd die ik nog niet geactiveerd heb. Het is inmiddels bijna een maand geleden sinds ik die heb ontvangen.
Is er een maximale tijd ingesteld waarin een SIM geactiveerd moet worden nadat hij is ontvangen? Ik ga in februari naar India waarvoor ik een Indiase e-SIM wil aanvragen, maar dan moet mijn eigen nummer geen e-SIM meer zijn, maar de fysieke SIM kaart.
Hallo , voor een geheel nieuw abonnement geldt het volgende:
De simkaart wordt binnen 3 werkdagen door PostNL briefpost op het besteladres afgeleverd.
Na bestelling krijg jij per e-mail een activatiecode. Na ontvangst van de simkaart met het simkaartnummer en deze activatiecode kan de simkaart geactiveerd worden op https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie/
Als de simkaart 14 dagen na bestellen nog niet door de klant is geactiveerd, wordt deze automatisch geactiveerd door KPN. Die 14 dagen is helaas niet te verlengen.
Hallo , voor een geheel nieuw abonnement geldt het volgende:
De simkaart wordt binnen 3 werkdagen door PostNL briefpost op het besteladres afgeleverd.
Na bestelling krijg jij per e-mail een activatiecode. Na ontvangst van de simkaart met het simkaartnummer en deze activatiecode kan de simkaart geactiveerd worden op https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie/
Als de simkaart 14 dagen na bestellen nog niet door de klant is geactiveerd, wordt deze automatisch geactiveerd door KPN. Die 14 dagen is helaas niet te verlengen.
Hoi TND en Thomas, bedankt voor de uitleg. Ik heb de kaart pas veel later dan 3 dagen na aanvraag ontvangen en ik heb de kaart nog niet geactiveerd en in mijn telefoon gestopt, ik gebruik dus op dit moment mijn e-SIM.
Omdat ik naar India ga over een paar weken en voor daar een e-SIM wil aanschaffen, is het dan aan te raden om mijn KPN fysieke SIM kaart in mijn telefoon te plaatsen en dan de e-SIM voor India te gebruiken of liever nu de e-SIM van KPN te blijven gebruiken tot na India en in India een fysieke SIM te kopen?
Ik denk dat het dan het handigst is om hem toch zo snel mogelijk al te activeren. Als het in India toch niet lukt wordt het een hele onderneming om de simkaart of e-sim te vervangen namelijk. Ook omdat je dan geen verificatie sms berichten kunt ontvangen
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.