Skip to main content

Ik heb dus KPN hussle en kan nergens zo een schuif vinden waar ik mn abonnement data hoeveelheid kan aanpassen. Zit niet in mijnKPN app en ook online niet te vinden. Waar kan ik dat aanpassen???

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @CharleyBravo en welkom op het KPN Forum! 

Met KPN Hussel Mobiel kun je één keer per maand jouw abonnement aanpassen: een paar stappen omhoog of helemaal omlaag: je kunt kiezen wat je zelf nodig hebt. Houdt er rekening mee dat het nieuw gekozen abonnement niet direct in gaat, maar vanaf de volgende factuurmaand.
Je kunt het abonnement in de MijnKPN app als volgt aanpassen:

  • Inloggen in de MijnKPN app
  • Onder Mobiel kies je voor “Bekijk meer opties” (staat in het blauw aangegeven)
  • Vervolgens kies je onder “Beheer” voor “Abonnement
  • En hier staat de optie “Abonnement wijzigen

Mocht het niet lukken om het abonnement te wijzigen via MijnKPN (of de app), dan kan het ook via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Hartelijke dank,

Bij abonnement wijzigen krijg ik geen opties of geen schuifje. Ik denk dat mijn abonnement dit niet toestaat. Ik bel ze wel even. Nomasls bedankt CB


Wat gek! We horen graag van je; laat je weten of het wijzigen van het abonnement alsnog gelukt is?


Het was klaarblijkelijk geen Hussle abonnement, wat ik dacht, unlimited bestond toen nog niet, en ik had al een verlenging aangevraagd voor Juni. Oplossing: gebeld, nieuwe abonnement geannuleerd, gekeken hoeveel 50 G kost en vervolgens laten aanpassen. Nu : of terug bellen voorverlenging of op 1 April als de 50 G ingaat opnieuw verlenging aanvragen via app. Was even puzzelen voor de KPNer ad andere kant


Dank voor je terugkoppeling! Fijn dat het na even puzzelen, duidelijk is geworden!

Ondanks dat het toch geen KPN Hussel abonnement blijkt te zijn, weet je nu in ieder geval hoe jij je abonnement kunt aanpassen! :blush: