Skip to main content

Bij Sidekix gaven ze aan: enkel een screenshot toevoegen, geen uitleg nodig, verder wist KPN alles

 


Welkom op het forum @AirPods7mrt! Zou je kunnen laten weten op welke datum je de iPhone 13 hebt gekocht? Klopt het dat dit gaat om de actie die liep van 15 november tot 12 december vorig jaar?


*verdorie*

*admin: aangepast vanwege taalgebruik


dit uploaden was NIET bedoeld om hier een discussie te voeren met een moderator, de ENIGE reden was zodat KPN een screenshot van de actie zou zien omdat mailen niet mogelijk zou zijn? (Ook al *verdorie*) en er zou na het uploaden vanuit KPN met mij contact worden opgenomen, wat NIET is gebeurd (OOK al *verdorie*) terwijl dit nu als sinds december speelt (Wederom *verdorie*) en ik zelf al meer dan 20 keer he gebeld om dit geregeld te krijgen (*verdorie* *verdorie* *verdorie*)

 



*admin: aangepast vanwege taalgebruik


En om alsnog voor de duizendste keer een vraag te beantwoorden die ook al tien keer is gevraagd: aanschaf was tijdens de actie, ergens eind nov, want de mail dat het ng even duurt is van 27 nov. Verder fijn als verdere discussie NIET via een forum gaat maar telefonisch


*verdorie* net 37 minuten in de wacht gestaan bij KPN die nu weer zeggen dat Sidekix dit moet regelen en Sidekix zegt het omgekeerde, ECHT *verdorie* wat een *verdorie* up zooi en slechte service

*admin: aangepast vanwege taalgebruik


Hi @AirPods7mrt! Het is ook niet mijn bedoeling hier een discussie aan te gaan. Je kwam binnen met een duidelijke vraag waar ik je graag bij wil helpen. Wel had ik daarvoor meer informatie nodig. 

Het klopt inderdaad dat Sidekix gaat over het uitleveren van de producten. Wat ik wel voor je kan doen is kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Ook snap ik je frustratie als het al zo lang duurt.

Als je wilt dat ik er naar kijk wil ik je vragen je profiel in te vullen. Vul daarbij ook specifiek de gegevens in die nodig zijn voor het ontvangen van de airopds. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 


 


De eerste fijne reactie, dat is al wat. Sidekix geeft aan deze actie niet te kennen. KPN geeft aan dat ze al akkoord hebben gegeven aan Sidekix om te versturen. Sidekix zegt van niet. Etc. Etc. Maar meest vervelende is dat na tien keer contact hebben we al zwart top wit van KPN te horen gekregen dat we het product geleverd gaan krijgen, dat is ook juridisch bindend, dus des te irritanter dat dat daarna niet gebeurd.


Telefonisch werd aangegeven dat als ik dit zou uploaden aan de achterkant duidelijk zou zijn welke klant hier bij hoort, daar ga ik dan ook vanuit - immers je dient in te loggen met een kan ID - ik heb geen behoefte om verder persoonlijke gegevens te delen via dit forum, dus prima om iets te delen, maar dan via de mail of een andere route