Skip to main content

Hallo, ik heb een oud (pre 2019) mobiel abonnement met beperkte databundel. Ik zou willen overstappen naar Unlimited Data. Dat kan niet door mijn abonnement te wijzigen, daarvoor moet ik mijn huidige abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten (aldus de helpdesk).

Ik wil echter wel graag mijn nummer behouden. Op alle uitleg die ik lees gaat het steeds alleen over het overstappen vanaf een andere provider, of van pre-paid naar abonnement, enz.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

p.s.: ik heb KPN Compleet, dus TV en vaste telefonie en vast internet wil ik ook behouden…. De rest van het gezin (nog 3 personen) heeft ook mobiele telefonie op dit abonnement.

Je kan in je MijnKPN toch gewoon verlengen met sim only of met toestel, of zie jij deze optie niet?

Opzeggen is geen optie dan ben je je waarschijnlijk nummer kwijt


Hallo @Larzzz Niet opzeggen, maar verlengen.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/verlengen/login/

Vul daar je 06-nummer in en dan ontvang je een sms'je met een verificatiecode als het nummer bij KPN bekend is. Vul de code in en verleng je abonnement.


Dank voor jullie antwoorden, maar als ik verleng kan ik geen Unlimited Data (volgens de helpdesk en de website). Hooguit 100 GB data, voor iets van 68 euro.

Wanneer ik een nieuw abonnement afsluit, krijg je Unlimited Data voor 32,50 euro. Vond de helpdesk ook raar, maar niet zo raar als ik het vind ;-)

 


Aanvullend op bovenstaande: ik ben het toch maar eens gewoon gaan proberen met verlengen, en dat lijkt toch te werken (dus jullie advies was toch beter dan...). Sterker nog, met korting vanwege al KPN-klant, kom ik nog een stuk goedkoper uit. Nu hopen dat het in de praktijk allemaal daadwerkelijk gaat lukken,  maar ik heb goede hoop!


Dank voor jullie antwoorden, maar als ik verleng kan ik geen Unlimited Data (volgens de helpdesk en de website). Hooguit 100 GB data, voor iets van 68 euro.

Heeft u misschien een zakelijk abonnement? Particulier heeft KPN niet eens abonnementen van 100 GB.


Hallo @Larzzz , goed dat je de “verlengen” optie gekozen hebt. Daarmee sluit je (met nummerbehoud) in feite een nieuw consumenten abonnement af met alle voordelen van Hussel. Dus ook “unlimited data” is mogelijk. Heb je de bevestiging al ontvangen? Dat gaat meestal vrij snel.