Skip to main content

Ik heb aan de deur KPN internet en mobiel afgesloten. Mobiel-adeling zou me bellen, maar ik kon een paar keer niet opnemen. Daarna nooit meer iets van gehoord. Vandaag is internet aangesloten, maar ik weet nog steeds niks over mijn mobiel. Terwijl ik korting kreeg als ik ook mobiel zou doen. Heb ik die korting nou nog? Wordt er nog iets geregeld? 

Hallo @Marjan200, welkom. 

Maak jij momenteel al gebruik van de KPN simkaart of heb je deze nog niet ontvangen? Dit wordt mij uit jouw vraagstelling niet helemaal duidelijk. 

Als jij aan het wachten bent op de levering volgen op Mijnbestelling.kpn.com. Heb jij jouw abonnement al in gebruik maar is de korting nog niet geactiveerd? Dan kan je zelf de korting activeren via de pagina Combi korting aanvragen. 

Als je nog andere vragen heb hoor ik het graag! 


Ik heb nog geen sim-kaart, geen abonnement en wacht ook niet op een bestelling. Ik heb gewoon helemaal niks. De bevestigingen die ik per mail heb ontvangen gingen alleen over internet. Daar werd niks gezegd over mobiel. Terwijl ik dat toch echt aan de deur heb afgesloten bij die jongen. Dat ze me niet kunnen bereiken is dan niet handig, maar dan kunnen ze me toch mailen dat ze me niet kunnen bereiken met een terugbelverzoek ofzo? Ik weet nu helemaal niet wat ik moet doen.

 


Hoi @Marjan200, als jij geen bevestiging hebt ontvangen, dan ben ik bang dat de bestelling van mobiel niet goed is doorgekomen. Je kan alsnog een mobiel abonnement aanvragen via de website of als je liever telefonisch geholpen wordt via 0800-0402.Â