Skip to main content

Ik gebruik een I-phone 8, Ios versie 15.1 en heb mijn voicemail geactiveerd..

Indien ik in gesprek ben en tegelijk word gebeld, zie ik dat in mijn scherm. Hoe stel ik in dat de beller (alleen bij in gesprek zijn) automatisch en direkt doorgeschakeld wordt naar mijn voicemail en ik die binnenkomende beller niet meer in mijn scherm zie, maar alleen een waarschuwing krijg in mijn voicemail ?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Bosmannetje ,

Probeer dit eens : 

 

Ga naar de app instellingen.

Kies dan telefoon.

Kies inkomend.

Haal vinkjes weg bij Strook en eventueel Schermvullend.

 

Klaar. :sunglasses:

 


Dankjewel Noordzee,

Ik heb het geprobeerd, maar het is niet mogelijk zowel strook als schermvullend uit te zetten/weg te vinken. Je moet 1 van beiden aangevinkt houden.

 

Heb je nog een andere oplossing ?


Ok @Bosmannetje , Dan wat rigoreuzer : 

Ga naar app instellingen 

Kies dan telefoon 

Kies Meldingen

Onderin : Toon voorvertoning

Nooit


Hi @Bosmannetje, is het met de rigoureuze uitleg van @Noordzee wel gelukt?


Schiet mij nog iets anders te binnen @Bosmannetje, zou je eens kunnen controleren of Instellingen --> Telefoon --> Wisselgesprek aanstaat? Zo ja, dan zal je een 2e gesprek aangeboden krijgen als je al aan het bellen bent. Als je dit uitschakelt, zal je in gesprek zijn voor een 2e beller en zal hij wel naar de voicemail gaan!


Hallo Maja (en Noordzee);

De oplossing van Noordzee werkte niet, maar de laatste hint van Maja werkte WEL !! Ik krijg nu rechtstreeks (zonder oplichten in mijn scherm, een voicemailmelding (wanneer de beller dat natuurlijk wil gebruiken). 

Bedankt voor het meedenken !!

Wat kan een probleem soms toch makkelijk op te lossen zijn !! Op de site van KPN kon ik dit echt niet terugvinden. Misschien iets voor de moderator om dit intern door te geven ?

Â