Skip to main content

Zouden jullie de maandelijkse SMS-jes willen uitzetten “Beste klant, vandaag starten je nieuwe bundels…….”

Hallo @Meteen 

 

Dat kan helaas niet meer via het forum geregeld worden omdat er nu een verplichte verificatie nodig is wat alleen telefonisch kan, zie de uitleg van een moderator in onderstaand topic. Je moet dus nu met de klantenservice 0800-0402 bellen (bereikbaar ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00), die kunnen het voor je uitzetten.

Maja_ schreef:
Sinds heel kort staat er een duidelijk instructie op onze interne kennisbank, waar uitgelegd wordt hoe deze sms uitgezet kan worden voor onze klanten.

Omdat we dit via het forum niet voor je kunnen en mogen aanpassen, verwijs ik je door naar onze gratis klantenservice via 0800 - 0402. Mocht je een collega treffen die nog niet weet om welke instelling dit gaat, dan kan je aangeven dat dit nu vermeld wordt op de pagina ‘Aan- of uitzetten verbruiksnotificaties’ 🙂


Hallo @Meteen 

In verband met een verplichte verificatie mogen de moderators dat niet meer uitvoeren, zoals een moderator in dit onderstaande topic uitlegt. Je moet hiervoor met 0800-0402 bellen.
Bereikbaar ma-vr van 8.00 tot 18.00 uur, za van 8.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Maja_ schreef:
Sinds heel kort staat er een duidelijk instructie op onze interne kennisbank, waar uitgelegd wordt hoe deze sms uitgezet kan worden voor onze klanten

Omdat we dit via het forum niet voor je kunnen en mogen aanpassen, verwijs ik je door naar onze gratis klantenservice via 0800 - 0402. Mocht je een collega treffen die nog niet weet om welke instelling dit gaat, dan kan je aangeven dat dit nu vermeld wordt op de pagina ‘Aan- of uitzetten verbruiksnotificaties’ 🙂


Ok, Dan maar even bellen.


Herkenbaar antwoord @GeSp . Dat gebruik ik al heel lang 😉 copy/paste 😊