Skip to main content

Kan ik mijn mobiel abonnement ongelimiteerd maandelijks aanpassen?

Ja @Mart Kuijpers , je kan je KPN Mobiel (Hussel) maandelijks aanpassen, maar slechts 1x per maand. De wijziging gaat dan in per de 1e dag van de nieuwe factuurperiode.


Ja @Mart Kuijpers , je kan je KPN Mobiel (Hussel) maandelijks aanpassen, maar slechts 1x per maand. De wijziging gaat dan in per de 1e dag van de nieuwe factuurperiode.

Nog een kleine toevoeging @Mart Kuijpers, als je een Hussel mobiel abonnement hebt, kun je aanpassen naar beneden. Je kunt dus dan een kleinere bundel nemen dan waar mee je jouw abonnement bent gestart. 


Nog een kleine toevoeging @Mart Kuijpers, als je een Hussel mobiel abonnement hebt, kun je aanpassen naar beneden. Je kunt dus dan een kleinere bundel nemen dan waar mee je jouw abonnement bent gestart. 

Hallo @Jeroen_dB en @Mart Kuijpers , maar dat kan gevolgen hebben voor eerder verleende kortingen op je mobiel is mijn persoonlijke ervaring, want daar werd tijdens de aanpassing op het scherm geen mededeling van gedaan, pas later in de bevestiging en is dan niet meer terug te draaien.

@Shyrin_ heeft dit bij de achterliggende afdeling aangekaart en nu zou bij een wijziging naar beneden duidelijk op de website moeten staan wat voor gevolgen dat heeft.